RSS

Friday, May 18, 2007

Jon'dan Mesaj!

Jon, official journallarına şu mesajı postladı:

"17.05.07 - Ay bizim cep saatimiz
Orman çiçekleniyor. Yaz yaklaşıyor. Su ılık, hava gıcır gıcır ve elmalar taze. (ve onlar da gıcır gıcır). New America'nın batı bölgelerinden uzakta, üç dostum ve ben hala yeni albüm için çalışıyoruz. Benim viskim, birinin yeni ayakkabıları, birinin bıyığı ve birinin de efkarı var. Aklımı kaybetmiş olmalıydım ama ruhumu buldum. Şarkılarımızı duymalıydınız ama amaçlarımızı, dünya egemenliğimizi ve kuzeyin başlangıcından haritayla birlikte ordan oraya hareket ettiğimizi duymadınız. Sabitçe bekleyin, Noel sabahına kadar. Hediyeler gelecek ve kahvaltı harika olucak. Eğer bu mesajı anladıysanız, telefon numaramı çözdünüz demektir. Beni arayın, bir plan yapalım.

- Jonathan Jacob Walker - 17.09.1985"

No comments: