RSS

Wednesday, June 6, 2007

Popworld Pulp

Fall Out Boy'dan Pete ve Patrick Popworld Pulp dergisiyle röportajında dedikoduları ve yanlış anlamaları aydınlığa kavuşturdu. Bir dedikodu P!ATD hakkında;

"Panic! sıradaki albümüyle sizden daha popüler olacak.

Pete: Kesinlikle. Bence bu ayrı bi olasılık. Bi kaç şarkı dinledim. Bi tanesi soundtrack tadındaydı, ve sonra da Beatles'a dönüyor. Herkes aşık olacak. İleride kendilerini zor bi yol bekliyor çünkü kısa bi süre içinde bu kadar başarı sağladığınızda, bunu tekrar etmeniz gerekir, yoksa başaşağı düşersiniz.
Patrick: Şuan Panic!'i devaza görüorum. Ilk demoyu hatırlıyorum. Pete omzuma vurup "Ne düşünüyosun?" demişti. Ben de sadece "Hmm, iyi" demiştim. Ben yavaş yanıcıyım, böyle şeyler zaman alır. Albümün ilk taslağını duyduktan sonra "Oo evet işte bu!!" demiştim.
Pete: Hiçbirimiz grubun bu kadar başarılı olucağını beklemiyordu. Çocuklarımız gibiler, bu gerçekten harika birşey."

Kaynak: Popworld Pulp [21-27 Nisan 2007]

No comments: