RSS

Sunday, November 4, 2007

Jon'dan yeni mesaj!

"Son mesaj 17 Mayıs'taydı... Bu tamamen benim hatam... Belki bana birgün odun kayığımla güneşin altında bişeyler okumak cazip geldi ve derken laptop'ım ırmağa düştü.. ve evet, yenisiyle değiştirmeliydim veya halk kütüphanesine gidip size ordan yazmalıydım. Belki bu gerçekleşmedi ama 5 aydır hiç bir güncelleme yapmadığımın farkındayım.

En son yazdığımdan beri çok şey oldu. Nevada dağlarında epey bi zaman geçirdik, bizim için iyi bir tecrübeydi. Resimleri görmeliydiniz, eğer göremezseniz biyerlerden bulun, çok komik gözüküyoruz. Albüm için yeni demoları kaydetmek adına California'da da bulunduk. Bizim için çok güzeldi çünkü yaptığımız şarkıların nasıl olduğunu ilk kez duymak için ordaydık.

Şimdi de Kasımdayız, 6 şarkımız hazır. Daha fazla heycanlı olamazdım. Annemin sürpriz doğum günü partisi için (doğum günün kutlu olsun Anne Walker) bu haftasonu eve, Chicago'ya geldim ve şimdi de bizimkilerle albümü bitirmek üzere uçağa binmeye hazırlanıyorum. Uzun süredir ortadan kaybolduğumuz için çok özür dilerim. Bu yeni albüm üzerine odaklanmış durumdayız ve tüm zamanımızı çalışarak geçiriyoruz. Bu grubu bugünlere getiren sizleri asla unutmayız, unutmayacağız. Yakında görüşmek üzere.

- Sakallı Jon
"

2 comments:

zibakarcali said...

Sakallı Jon, evet adam kendini ve arkadaşlarını tanıyo suçlarını biliyo vs vs vs...

Odun kayık muhabbetine bittim, o dağlarda ben de vakit geçirmek isterdim...

Doğum günün kutlu olsun Anne Walker!!!

Anonymous said...

Jon da olmasa halimiz nolucak