RSS

Wednesday, May 23, 2007

The Simpsons Soundtrack

Dünyaca ünlü çizgi dizi The Simpsons'ın, film soundtrack'inde P!ATD ve Fall Out Boy'un da yer alıcağı bildirildi. Soundtrack 10 Temmuz'da raflarda yerini alacak. Şarkı listesi de aşağıdaki gibi olacak;

Lil' Romeo - U Can't Shine Like Me
Jay-Z featuring Omarion - If You Let Me Go
1 Chance - So Emotional
Lifehouse - High Away from You
Jennifer Lopez featuring Three 6 Mafia - I Don't Wanna Understand
Lyfe Jennings - I Believe You
T.I. - The Way You Roll With Me
Maroon 5 featuring Lil' Flip - Dancing Machine
Beanie Sigel featuring Jazze Pha - Simpson
Fall Out Boy - Since You Get Off The Computer
Kai featuring Akon - Back Again
Panic! at the Disco - I Will Kill You
Keyshia Cole featuring Ludacris - You Gave My Heart
N.W.A. - The World Is Yours
Young Jeezy featuring Lil' Wayne - In the Rain
Joe Budden featuring The Game and Mike Jones - Lockdown
Ja Rule featuring Lloyd and Nelly - Roll Tide
Chris Brown featuring Nas - I'm Your Mama
David Banner - Go to Bed
Ben Folds - I Don't Wanna Your Stupid Of Me
Obie Trice featuring 50 Cent and Eminem - Get Off The Porch

No comments: